Waar kan ik het goedkoopste een PlayStation 3 aanschaffen?

Ik heb op Google gezocht, maar daar kom ik alleen op onderdelen en spellen en weinig consoles.
Waar kan ik deze het beste kopen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Marktplaats. Wel zelf afhalen en daar kijken of hij werkt. Er zullen vast wat consoles bij jou in de buurt zijn voor een leuk prijsje. Laten verzenden zou ik niet snel doen, vooral met deze producten wordt vaak opgelicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd, met elektronica ben je tweedehands vaak erg goedkoop uit
bij pandjeswinkels zoals used products hebben ze ook regelmatig playstation 3's staan, met de garaqntie dat ze (op dat moment) werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergelijk met verschillende winkels en webshops!
Bijvoorbeeld kieskeurig.nl!

Het zo als je het via een webshop besteld het soms iets goedkoper kan zijn.