Op mijn xbox controller werkt het indrukken van de rechterstick niet meer en kan dit gefixt worden?

Ik vind het ontzettend vervelend, want ik speel veel cod spellen en nu kan ik niet knifen of bukken. Moet ik hem eventueel uit elkaar schroeven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dit kan komen doordat er iets tussen zit bijvoorbeeld voedingswaren waardoor die blijft haken (dit was bij mijn ps3 controller aan de hand. ook kan het zijn daat je veer die het omhoog haalt van je joystick niet meer soepel is of niet meer goed zit.
Zelf heb ik geen ervaring met een xbox controller alleen uit elkaar halen raad ik je toch wel een beetje af.
Het schijnt dat controllers lastig terug in elkaar te zetten zijn (dit is in geval bij ps3 maar volgens mij ook bij xbox).

(als je van plan bent om een nieuwe te kopen zou ik hem eerst uit elkaar halen en dan kijken of je het kan fixen zo niet dan maar een nieuwe kopen.)