modern warefare 3 mulitiplayer doet het niet meer wat moet ik die?

als ik op mijn playstation mw3 op start en ik wil multiplayer doen zegt die dat ik een of andere update moet doen voor dat ik kan spelen, deze update gedaan maar hij zegt dat ik nog steeds de update uit moet voeren. wat moet ik doen om weer multiplayer te kunnen spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga naar de Playstation Store of MW3 en download 2 maps die gratis zijn (Terminal en een andere map)

Toegevoegd na 51 seconden:
En daarna kan je online spelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad naar de playstation store gaan en de map 'Terminal' downloaden. Echter staan er 7 van die maps in, maar dat komt omdat je de juiste BLEScode moet hebben. Deze vind je onderaan op de rug van jw MW3-kaftje.

In de playstationstore staan de blescodes achter de naam van de 'Terminal'-map.

Succes,