ik heb een r4 kaartje voor mijn ds lite maar hij doet het niet meer als ik hem aan doen geef die aan menu met rode letters? alvast bedankt

Toegevoegd na 1 dag:
ik heb het al gevonden heb er via de site die op het kaartje stont nieuw software opgezet en nu doet die het weer maar als je ook een r4 kaartje wil kopen zou ik voor een tt ds kaartje gaan heb hem nu ook al 3 jaar en nog nooit problemen mee gehad
maar toch bedankt voor jullie antwoorden
X

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Die had ik ook maar er is niks meer aan te doen denk ik het kan zijn dat er een goud dingetje weg is dus dan zul je een nieuwe moeten kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stop je micro sd kaart in de pc en kijk of er software veranderd is of zet het systeem er op nieuw op heel makkelijk te downloaden wood r4 op Google intypen en anders is hij kapot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn neefje was dit hetzelfde, hij had alleen zijn Firmware op de Nintendo DS geüpdatet.
Ook inderdaad even kijken of er toevallig geen nieuwe R4 Firmware is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij is dit ook gebeurd en het enige dat je kan doen is r4 kaartje naar een specialist sturen......