Voor de Xbox 360 heb je Arcade en wat heb je voor de Playstation 3?

Wat is de ander benaming van Arcade voor de Playstation 3?

Dus alleen games die via Xbox live te downloaden zijn, hoe heet dat bij de Playstation 3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heeft voor zover ik weet geen naam.
Men noemt het wel PSN-only games of kortweg PSN games.
Omdat je ze kunt kopen en downloaden op het PlayStation Network.

Sommige PSN games (bijvoorbeeld scott pilgrim) kun je alleen via PSN kopen en spelen. Sommige zijn exclusief voor de PS3, andere komen ook voor de xbox uit. Sommige zijn ook op disc te kopen in de een of andere vorm, of zijn HD versies van last gen spellen.
Veel PSN spellen hebben trophies, maar minder dan volledige disc games. De zogenaamde mini's hebben geen trophies. De PS1 spellen die je via PSN kunt downloaden ook niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de website in de bronvermelding noemen de spellen op disc "Retail" (vanwege de verkoop in een winkel) en de download only spellen "PSN" (vanwege enkel te koop via PSN.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mini games of er zijn zelfs ps1 spellen die je kunt downloaden