wanneer kan ik een nieuwe playstation of xbox verwachten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met sinterklaas misschien.

Antwoorden (5)

Daar is totaal nog niets bekend over, beide partijen vinden hun console nog voldoende in de huidige markt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Microsoft heeft aangegeven nu bezig te zijn met een nieuwe xbox.

Playstation komt ook met een nieuwe aan maar heeft gezegd dat de nieuwe xbox eerst moet uitkomen.

De nieuwe playstation gaat niet de playstation 4 heten.

En xbox 360 blijft hetzelfde.

Mischien over anderhalf a twee jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk worden ze volgend jaar op de e3 (een van de grootste gamebeursen van de wereld) laten zien. 2014 is waarschijnlijk het jaar dat ze uitkomen. Hele kleine kans dat dat 2013 is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ontwikkelingen voor de playstation 4 (PlayStation Orbis is de werktitel voor de PlayStation 4) zijn nog gaande. Er zijn nog geen data bekend wanneer die uitkomen. De meest positieve schattingen over release liggen voor de PS4 op eind 2013. Een meer realistische schatting is 04-04-2014 dat meteen een symbolische waarde zou moeten hebben door de datum.

Eerst zou de ps4 op de E3 van 2012 getoond worden maar er kwamen problemen met de grafische chip.

De X-box is ook nog steeds in ontwikkeling. Volgens toegevoegde link is er mogelijk al productie van de nieuwe x-box maar dan eerst voor de ontwikkelaars t.b.v. games e.d.

Het is nog even geduld hebben helaas (ook voor mij aangezien ik ook een gameliefhebber ben).
11 jaar geleden
volgend jaar athans dar verwacht ik