Ik ben opzoek naar een spel waarvan ik de naam niet meer weet. kan iemand mij helpen?

Het is een spel waarbij een groep mensen door een of andere magische kracht in onbekend gebied komen. Hier moet jij ze helpen met het opbouwen van huizen en andere dingen. Ook moest je "stukken' vinden die samen een groot geheel zouden woorden. Dit spel is, zover ik weet, alleen voor de pc. Ook werden de poppetjes ouder en ontstonden er nieuwe generaties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Virtual Villagers misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt, thanks!

Andere antwoorden (1)

The Sims? dat kan het zijn