Ja, das geen enkel probleem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja door het ombouwen maak je het mogelijk dat je ook gekopieerde of gedownloade spellen kunt spelen. Originele spellen blijven het ook gewoon doen. Let er wel op dat de garantie vervalt wanneer je je Wii laat ombouwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt helemaal aan het spel. Sommige spellen vragen om een softwareupdate (nooit op ja klikken!), maar er zijn ook spellen die automatisch een nieuwe versie van de systeemsoftware installeren. Je bent dan je softmod (homebrew) kwijt. Het kan dus zijn als je een origineel spel gebruikt dat je softmod niet meer werkt.

Een tip die ik je kan geven is dat je je originele wii spel in je pc stopt, van de dvd een iso-bestand maakt, en dat iso bestand vervolgens op je harde schijf zet. Zo kun je het originele spel wat je gekocht hebt wel spelen, maar nu vanaf de harddisk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn twee manieren van 'ombouwen;' software- en hardwarematig.
Bij allebei de situaties is het mogelijk om originele games te blijven spelen.
Let wel op: als je je WII softwarematig ombouwt, moet je geen Nintendo software-updaten meer doen! Anders wordt je WII geblokkeerd en kan je 'm weggooien.
Dit probleem heb je niet als je 'm hardwarematig ombouwd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je de wii ombouwt kun je nog steeds de normale spellen spelen op de zelfde manier als voor het ombouwen