Kan ik met een XBox360 console ban mijn dashboard updaten?

Kan dit?

Toegevoegd na 4 minuten:
Om bijvoorbeeld nieuwe spellen die het nieuwste dashboard nodig hebben te spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor een update van je XBox 360 moet je verbinden met Xbox Live. Dit kan je niet omdat je een ban hebt.

Er is overigens wel een methode om dit via USB te doen.
(zie bron hieronder)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik moet er nog wel bijzeggen dat ik niet weet wat voor effect dit geeft als je update. Het kan zijn dat de update alsnog mislukt. Eigen risico dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou moeten kunnen ja, maar feit blijft dat je een ban hebt op de xbox en ik weet niet in hoeverre dat meespeelt bij een USB update, dus het blijft eigen risico.

Andere antwoorden (1)

Dat kan zeker, ik doe het zelf ook omdat de mijne gebanned is. Moet je even zoeken bij mijn bron voor een tutorial, is heel erg simpel.