Kan je een 'controller' (PC) gebruiken in Call of Duty's?

Hoi. Ik ben van plan om een Logitech F510 Controller te gaan kopen voor Call of Duty MW3 en Black Ops I/II, nu vroeg ik me af of dit wel mogelijk is, en Call of Duty's controllers ondersteunen..?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Pc games als Mw3 worden niet ondersteund. Uitraard kan je het wel proberen met third party software maar het is niet de accuracy die je hebt met een muis. De fabrikanten willen dat mensen of- aan de consoles gaan ( ook de fragnstein mouse controller werkt niet meer op de ps3. Omdat ze dan weer denken, als jij een muis wil, speel je op de pc... Het gaat om het ' eerlijke aspect'. Ze willen dat de spelers dezelfde middelen( tekorten) hebben... Maar ongetwijfeld kan je met 3rd party software een gamepad configureren... Je moet alleen een goede zoeken en tevreden zijn met het minimale wat je kan met het spel qua configuratie...xpadder schijnt nog wel aanrdig te zijn...

Toegevoegd na 4 minuten:
Hoor net dat xpadder niet meer freeware is en wat je download is vaak een virus. Dus kijk uit. Zou gewoon accepteren dat het niet werkt en ouderwets spelen met muis...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het goed is moet dat wel kunnen.
Heb zelf een ps2 usb controller voor m'n pc en daar moest ik een programma voor downloaden, daar kon je toetsen van het toetsenbord veranderen met de sticks en knoppen op de controller.