Ik heb een Ipod Touch en de home knop doet het minder goed dan eerst. wat kan ik doen?

Ik heb een Ipod Touch en de home knop doet het minder goed dan eerst. wat kan ik hieraan doen want ik heb steeds moeite met het indrukken.
Hoe kan ik dit verhelpen?

MVG.
Beestem

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je garantie niet verlopen is best even naar de winkel brengen. Het toestel is misschien stuk. Anders kan je de firmware vervangen als je dat kan natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan er inderdaad het beste even mee teruggaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt. Verder kun je ook nog even proberen om de home knop te kalibreren, hoe dit moet vind je in de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het beste kan je ermee naar de winkel gaan als je nog garantie hebt..

Zoniet dan moet je rond gaan kijken voor een reparateur