is een dualshock 3 controller verplicht voor battlefield 3?

Ik ga nu een ps3 kopen en ik heb battlefield 3 alvast gekocht voor de ps3

maar ik las op de achterkant van het hoesje iets over een dualshock 3 controller

Is deze controller speciaal nodig voor Battlefield 3 te spelen?

Of kan het ook zonder een dualshock 3 en gewoon met een normale draadloze controller??

Vriendelijke groet,
Cherwin

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dualshock is voor het effect van de schokken. Het kan dus zonder ( dus een normale ps3 controller) maar dan ben je wel het tril effect kwijt. Of het moet... nee denk het niet. is het realistischer? ja dat wel...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er bij je ps3 al een controller zit en dat zal dan een dualshock zijn (De normale PS3 controller).
Anders heb je geen trileffect (Wat je tevens ook kan uitzetten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij je PS3 zit standaard een dualschok 3 controller dit zorgt voor de tril functie die je aan en uit kan zetten de orginele controllers van de PS3 zullen dus (bijna) altijd Dualschok 3 hebben dit staat volgens mij ook op de achterkant van de controller zelf.