Wat is het verschil tussen deze 2 xboxen?

Zie afbeelding. Ze zeggen dat de glimmende een slim is en dat de matte xbox de elite is, maar ik heb thuis een zwarte elite, maar die is grote en heeft zo'n geheugen uitsteeksel. Wat is nou het verschil?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze zijn toch beide slim? En ook even stil en snel toch?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zijn allebei slim. De elite heeft een zilverkleurige disc tray, inderdaad een uitstekende harde schijf en is anders van vorm.
hier een afbeelding van een elite http://gadgetreview88.blogspot.nl/2011/04/microsoft-xbox-360-elite.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zichtbare verschil is dus alleen dat de een matzwart (laatste versie) en de ander glimmend zwart is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

er is geen verschil tussen die xboxen de eene glanst alleen meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De matte Xbox heeft 4 gb en is bedoelt om i.c.m. Kinect te gamen waarvoor je niet al teveel geheugen nodig hebt.
De glimmende is de 250 gb versie. Ook los een 320 gb in te stoppen.

De 250 gb is bij verschillende winkels al in de aanbieding voor €200 te krijgen terwijl de 4 gb daar nog onder zit. Hij is ook zonder Kinect te krijgen maar de opzet was dus daarvoor zodat de prijs van die Xbox laag kon blijven.

In de link is er een forum die de 2 vergelijkt(Engels) en ze identiek(geheugen daargelaten) zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is allebei de 'slim'-versie, als het goed is had je alleen maar met die dikke xbox de elite, anders heb ik wat gemist :P