Dat het spel klaar is om te spelen. Je kan dus bijvoorbeeld rond rennen en mensen dood schieten. Er moeten alleen nog fouten uit het spel worden gehaald om het te verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet zien als een soort "test"-versie.. Grootste gedeelte is klaar, hij is klaar voor gebruik, maar hij moet nog "gedebugd" worden. Een bug is een fout in software. Die kun je sneller vinden als je een hoop mensen het spel laat spelen ;) meer ogen zien meer dingen :)