Weet iemand betrouwbare sites om een pc samen te stellen?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede game-pc en volgens sommige mensen kan ik dan voor de prijs het beste een pc samenstellen, Dus mijn vraag was op welke sites ik mijn pc kan samenstellen en zeker weet dat hij veilig thuis aankomt?

Met vriendelijke Groet Mike

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De handigste sites voor leken is dan Alternate.nl deze heeft een samenstelgedeelte welke direct het zoeken vernauwt op CPU's als je een bepaald moederbord hebt gekozen (dus je ziet geen AMD cpu's als je een intel Mobo hebt gekozen). Alternate gaat al lange tijd mee en is betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet even kiezen voor assembleren dan krijg je hem in elkaar gezet thuis gestuurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm dat zeg ik zo snel maar ik zie de vink zelf even niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, denk aan grote, wat voornamelijk invloed heeft op het aantal te plaatsen optische drives(5,25" en harddisks 3,5"). Ook het aantal mogelijke fans wil verschillen en dan zijn er nog dingen als stoffilters, robuustheid, praktische indeling, makkelijk/moeilijk HDD/drive inbouwen. Dan heb je nog aparte dingen als lampies en doorzichtige platen en toeters en bellen.