werken de figuurtjes van skylanders op elk platform voor elke console of als ik ze 1 x op de Xbox heb gebruikt kan ik ze nooit voor de wii gebruiken?

zoals de vraag het zegt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.2K

Het beste antwoord

Ja de poppetjes werken ook op andere platforms. Sterker nog: de voortgang van het poppetje kun je meenemen:

Chip in de voet

Om informatie op te kunnen slaan in het poppetje, is in de voet een rfid-chip geplaatst, zo'n platte sticker met spiraalvormige antenne die ook wordt gebruikt om producten in winkels te beveiligen. Op die manier herkent de Portal, en daarmee de game, welk personage op het koekblik gezet wordt en weet het spel welke eigenschappen het karakter heeft. Het leuke van de game is dat de poppetjes geen voorkeur hebben voor platform. Dat wil zeggen dat kinderen hun poppetjes mee kunnen nemen naar vriendjes en daar verder kunnen spelen ook als het betreffende vriendje de game voor een andere platform heeft. Het karakter zal bij het vriendje dezelfde upgrades hebben als thuis. Dat is helemaal leuk omdat de game in coöp gespeeld kan worden. Je kunt dus naar een vriendje gaan met je poppetjes op zak en hem daar vervolgens helpen met de voortgang in het verhaal. Spelers kunnen het overigens ook tegen elkaar opnemen, in speciale Battle Arenas. Net als bij coöp, dienen dan twee poppetjes op de portal geplaatst te worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje
het is gelukt :)