Weet iemand waar je Ps3 goedkoop kan kopen? en waar het betrouwbaar is? wil misschien 1 kopen

Toegevoegd na 9 minuten:
Niet 2e hans maar gewoon nieuw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou even op marktplaats kunnen kijken,daar zullen ze denk ik wel voor een betaalbare prijs aangeboden worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de Media Markt hebben ze scherpe aanbieding, je moet dan even bij verschillende filialen het blad checken. Momenteel schommelt de prijs rond de €197 voor een PS3 en een controller.