Waar staat de ssx demo?

Ik ben opzoek naar de demo van de nieuwste ssx, maar als ik naar de playstation store ga, kan ik hem nergens vinden. Toch staat overal op internet dat er wel een demo is en dat deze al uit is. Waar kan ik hem vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb deze gratis demo zelf ook uit de ps store gehaald en zoeken op ssx deed het voor mij.

voeg me anders toe als vriend op PS network dan kijk ik even of ik hem met je kan delen ofzo.

naam: senorvasquez