Wat is een gave co-op multiplayer game voor de Xbox360?

Ik ben specifiek opzoek naar first shooter games, shootergames is ook goed.. Mooie graphics vind ik belangrijk :)

Toegevoegd na 50 seconden:
Gaat om Split-Screen :)

Toegevoegd na 7 uur:
zojuist Army of Two the 40th day gekocht en borderlands besteld.. Nog meer suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ikzelf heb maandenlang plezier gehad van Borderlands. Waarschijnlijk de leukste split-screen game die ik heb gespeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke versie van Borderlands moet ik hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon de standaard versie of de Game of the Year edition kopen geloof ik. GOTY edition zit alle DLC bij, waarvan sommige wel lachen zijn. Volgens mij scheelt het niet eens zoveel in prijs meer. Later dit jaar komt Borderlands 2 trouwens uit.
Borderlands is inderdaad wel vet, maar Army of Two the 40th day is ook vet. Kane & Lynch 2 was volgens mij ok co-op maar weet niet meer of dat split screen was ;)

Toegevoegd na 8 uur:
Ik vergeet gewoon helemaal Left 4 Dead 1 en 2 :O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat niet over split-screen maar online maar ik wou hem je toch laten weten. Splinter Cell: Conviction is echt vet om online te spelen via de Co-Op!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Splintercell Conviction is ook Split-Screen. Heb hem met maat van me geheel uitgespeeld.. De beste Split-screen game die ik tot nu toe heb gespeeld..
Spellen als COD Black Ops en MW3 kun je met zijn 2 online spelen als je 2 controllers hebt.

Toegevoegd na 2 dagen:
Google gaf niet echt goede resultaten, ronduit slecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook Split-Screen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je dus online gaat start je even je 2de controller op en druk je op X en wordt je met jouw naam + een nummertje 2 aangegeven.
call of duty modernwarfare 3 campain mission 5 you need to kill arof
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me ook machtig mooi spel.. Binnenkort keertje tweedehands aanschaffen :)