Ik wil m'n xbox360 aansluiten op pc scherm (HP 1730) of een (Packard Bell Viseo 222Ws).Wat voor kabel heb ik voor beide nodig?

En waar kan ik zo'n kabel dan halen en is te gebruiken voor beide schermen of maakt het niet uit met welke scherm ik die kabel dan gebruik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De HP heeft geen DVI maar wel VGA en de PB ook, de PB is volgens mij ietjes beter en heeft geen ingebouwde speakers. Xbox heeft kabels die je in je Xbox stopt en aan het ander einde zitten dan 2 tulpjes voor een geluidset en een VGA. Nou is het zo dat de wat kleinere setjes geen tulp ingang hebben en hiervoor zijn verloopstekkers. Zie ook mijn ander 2 gegeven antwoorden die bijna gelijk zijn aan jouw verhaal dus zelfde antwoord:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik jou was zou ik gewoon een HDMI kabel nemen, past zeker in de xbox360, dan moet je alleen nog even kijken of het scherm een hdmi ingang heeft, maar tegenwoordig heeft elke monitor dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HDMI kabel ken ik wel, en als dat het was had ik die wel genomen, maar met VGA ben ik niet bekend. Ik vroeg me af of daar nog verschillen in waren ofso, want die 2 monitoren hebben geen HDMI.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een VGA kabel is ook aan te sluiten op je xbox.
Microsoft zelf verkoopt deze kabels ook (zie bron: http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=929&tbm=isch&tbnid=R7fPBh-0xW1TaM:&imgrefurl=http://forum.techzine.nl/hardware-componenten/90360/xbox-360-vraag-over-vga-hd-av-kabel.html&docid=1SsSIEvo5ABp4M&imgurl=http://xbox360.gaming-universe.de/screens/360_kabel-feature_vga-hd-av-kabel.jpg&w=533&h=350&ei=veaKT7WfONPb8gO9gpTdCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=170&vpy=153&dur=575&hovh=182&hovw=277&tx=200&ty=66&sig=100816591479899492309&page=1&tbnh=118&tbnw=180&start=0&ndsp=34&ved=1t:429,r:0,s:0,i:66)