Ps3 is nieuw, controller eerst opladen of niet?

Ik heb net een nieuwe ps3 gekocht, zou ik eerst de controllers opladen of toch er mee spelen tot dat ze leeg is en dan opladen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Sterker nog, je kan spelen én opladen. Je krijgt een A-B usb kabel en laadt op als je de PS3 aan hebt. Hij zal of helemaal vol zitten of voor de helft maar eerst de PS3 handmatig aanzetten en dan de usb kabel in beide doen en dan de controller aanzetten met de home knop. Dan zal 1 van de 4 lampjes knipperen totdat hij vol is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
?

Andere antwoorden (2)

Wat ik altijd doe is ze helemaal leeg maken, volledig opladen weer helemaal leeg maken. Dat herhaal ik dan zo'n 3 keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is als beste om ze eerst leeg te spelen, je kunt ze altijd beter helemaal leegspelen, dat is namelijk beter voor de accu, of batterij ik weet niet precies wat er in zo'n controller zit.