Waar kan je je xbox 360/ playstation 3 op aansluiten? Een tv of een computermonitor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Allebei, zolang de tv of monitor maar een HDMI of VGA aansluiting heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even ter verduidelijking: Als je TV en/of monitor een HDMI ingang heeft en je Xbox dat ook heeft dan kun je met een HDMI kabel doorsturen.
Meestal hebben zowel de Xbox als de monitor dit niet en stuur je het signaal door met VGA. Voor de XBOX kun je daarvoor een speciaal stekker voor kopen van de XBOX uitgang naar VGA + rood witte tulp voor het geluid. Geluid zit meestal niet geïntegreerd in een monitor.
Maar ik weet niet hoe je het wil gebruiken maar de monitor is meestal voor je bureau handig, hoeft niet maar als je de ruimte hebt e.d. dan een tv ook qua grootte en prijs. TV hebben nu toch wel HDMI en standaard geluid voor redelijke prijzen.
Kabel geeft een verduidelijking hoe het in elkaar zit, hij schijnt te koop te zijn maar ter verduidelijking.