Kun je met je ps3 controller vanaf je huis of tuin de ps3 van je buren aan doen?

Ik heb het geprobeerd, maar toch ging die van mij aan.
Eigenlijk zou dit wel moeten kunnen want als ik bv de controller ergens anders mee neem werkt hij daar ook gewoon.

Misschien moet ik verder van mijn eigen ps3 afstaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet eerst je ps3 controller aansluiten met het kabeltje op de ps3
capthavoc
12 jaar geleden
zet je eigen ps3 eens uit, de stroom eraf ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Capthaov ben je d om ofzo ? Je moet de controller eerst synchroniseren

Antwoorden (4)

Ja dat kan alleen dan moet je hem eerst met een kabel aansluiten dan herkent de ps3 de controller en kan je draadloos de ps3 aanzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedzo lekker dan wat een goed antwoord ++++
Ik hoop het niet. Stel je voor dat het signaal van je controller sterk genoeg zou zijn om door buitenmuren heen te gaan. Zou je ook met de afstandsbediening van je tv de tv van de buren kunnen bedienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk niet, afstandbediening gaat via infrarood, en ps3 controller via bluetooth, en dat gaat gemakkelijk door muren heen. Een dikke Vette verdiende min.
Nee je moet hem eerst aansluiten op je ps3 of een andere voordat de ps3 hem herkent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit kan niet. Bij je playstation controller zit een kabeltje om hem op te laden en tevens te synchroniseren met het systeem. Wil jij de controller op een andere Playstation gebruiken zal je hem eerst moeten synchroniseren door middel van het kabeltje.