is gran turismo een 3D game voor PS3?

Ik heb een sony 3D tv en een playstation 3. Is gran turismo 5 een 3D game?,, en dan nog een vraag, welke games zin 3D voor PS3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja. gran turismo 5 is een van de talloze games die je met de 3D bril kan spelen.

ik heb bij bron een lijst geplaatst, maar hier zijn de spellen die het waard zijn om aanteschaffen (naar mijn mening)
-Batman: Arkham City
-Call of Duty: Black Ops
-The Ico & Shadow of the Colossus Collection
-MotorStorm: 3D Rift
-Prince of Persia Trilogy
-Uncharted 3: Drake's Deception

dan is er nog 1 spel voor de playstation-move, die je niet mag missen, OOK met 3D;
-Tumble