heuveltje maken of power rails met een redstone torch. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je hebt hiervoor powered rails nodig.

Plaats powered rails schuin, de laagste kant naar waar je heen wilt en plaats dan een button ernaast.

zet je karretje op de powered rails en druk op het knopje
12 jaar geleden
dat gaat zeer makkelijk. alles wat je nodig hebt is een powered railtrack, en zet er een knop naast.

zie plaatje als voorbeeld;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet powered rails op een heuveltje, zodat het stukje baan omhoog gaat. Dan verwijder je de powered rail bovenop de heuvel, en plaats je een blok. Dan plaats je een button op het block. Zet je minecart op de baan, druk op de knop, en je bent op weg!