Pokemon op PC (VBA): Hoe kan ik pokemons 'met mezelf ruilen'?

Ik heb pokemon op mijn computer en ik vroeg me af hoe ik pokemons kan ruilen met een ander pokemonspel op mijn computer.

Toegevoegd na 11 uur:
Ik kon het ooit met mezelf ruilen door twee VBA (Visual Game Boy) op te starten, twee verschillende pokemon spellen op te starten en te linken met elkaar. Maar ik weet niet meer hoe het moet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Dat kan niet omdat er niet een verbinding kan gemaakt worden met een computer omdat het apparaat nog steeds denkt dat het een gameboy is, en je hebt dus geen ingang voor een linkkabel naar een andere. En als het een nds spel is kan het ook niet omdat het geen echte ds is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry mijn vriend, dit is niet mogelijk