In China moet je bijv. regiovrije games kopen. iIn de EU hebben we PAL en in de VS NTSC. Kort gezegd is dat de freqentie e.d. van je TV(576i). Maar op veel fora's lees ik dat de PS3 regio vrij is in tegenstelling tot de Xbox. Voor Blu Ray films is dit wel van toepassing. Het schijnt wel zo te zijn dat als je online gaat je wel gebonden bent aan de regio code(achterop).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja.

Alle Playstation 3 games kan je spelen op je ps3 als er gewoon een ps3 logo opstaat.

Wel is het handig om je taal op je playstation te veranderen in Engels, tenzij het spel gewoon start op de taal die al in je instellingen staat. Ik weet dus niet zeker ofdat de games uit China de taal naar Nederlands aanpassen.

Maar ze zijn wel afspeelbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja playstation 3 werkt gwn