hoe moet je foto`s vanaf je DS uitprinten?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik probeer er al een tijdje achter te komen maar ik snap het nog steeds niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je facebook hebt. Kan je via je ds het op facebook zetten. en via de PC printen. Of als je ds een sd kaart heeft kan je de sd kaart in (de meeste) computers direct insteken of je moet een soortvan USB kopen vaar de sd kaart in kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het op je sd kaartje zet en dan via een usb scanner (micro sd naar usb ) als het kan in je printer of via je computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in dit filmpje leg ik het uit het is heel simpel kijk maar