waar scouten met fifa 12?

scout een scout beter in zijn vaderland? dus een spaanse scout in spanje laten scouten??

als je een scout op pad wilt sturen, kan je een land kiezen.. als je dan bij zn vaderland gaat staan (bij spaanse scout, dus spanje), komt er een goudkleurig sterretje te staan. wat betekent dit??? en is het beter om hem dus daarnaartoe te sturen??

hopelijk kan iemand me verder helpen,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee dat een scout beter is in zijn vaderland is onzin. Maar ik heb tot nu toe in spanje wel heel veel succes gehad met de scouting!