Hoe kan ik ps2 en twee spellen heel snel verkopen?

Ik heb een ps2 en twee spellen die ik wil verkopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Voor 10 euro op marktplaats zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je gek?
Dat ding kost 150 euro in 2007 dus nu zal het wel 50 euro kosten hoor!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem voor die prijs er op zet. Gaat het zeker niet snel weg. Hij vroeg om een snelle verkoop methode, en ik geef hem die
zet gewoon op marktplaats voor 15 euro of verkoop het aan game mania die koopt alle spellen en spelcomputers

ps
kan iemand ook ff op mijn vraag antwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen voor 40 euro
Met spellen 50 euro
En noem dan de spellen
Veel fotos zet erbij zo goed als nieuw.
En zet dat op Marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
men wil graag zien door middel van foto,s wat men te koop aanbied,op marktplaats bijvoorbeeld.nagelang de staat van het product,begin je met een bied prijs vanaf 30 euro of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje vage antwoorden hierboven maar op marktplaats denk ik niet dat je veel kans maakt maar je kunt het proberen. Je mag 3 foto's plaatsen en maak ze dan van de console + alle kabels en dan nog de games er even bij. Eerst een account maken, inloggen en een goede beschrijving erbij zetten.

De gemiddelde prijs ligt zo rond de €30, dus zet er een concrete prijs bij want dat interesseert mensen meer dan bieden of t.e.a.b. Andere NL 2de hands sites zijn in mijn ogen niet effectief. Je kan het bij de Game Mania en eventueel voor je games nog Free Record Shop proberen die je games overneemt voor een deel van de waarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt meee kans om je playstation+spellen te verkopen als je het op meerdere sites zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou hem zeker op marktplaats verkopen, alleen absoluut niet voor een spotgoedkope prijs. Mensen gaan er dan vanuit dat het bedriegerij is. Rond de 40 a 50 euro is prima.