Wat houdt 4GB in op een Xbox 360?

Ik ben op zoek naar een relatief goedkope Xbox 360. En heb er inmiddels 1 gevonden. Alleen blijkt deze Xbox 4Gb te hebben. Daarom vroeg ik mij af: Wat houdt dat in? Wat kan je wel en in welke hoeveelheid met zo'n Xbox. Ik heb namelijk ook de zelfde spelcomputers gezien met 150 tot 200 GB. Kan het zo zijn dat je bepaalde spellen niet kunt spelen (zoals CoD MW 4) op een XBOX met 4 GB. Graag hoor ik het antwoord en alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hij bedoelt waarschijnlijk Call of Duty MW 1 ( meestal Call of Duty 4 genoemd).

Antwoorden (2)

op een xbox met 4GB kan je maar (ong.) 10 savegames hebben en dan zit ie al vol dus neem toch beter minstens 50 GB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 GB is echt heel weinig inderdaad, daar zit je echt al zo overheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 savegames op 4GB? Op 4 GB kun je heel veel savegames zetten. 50 GB is handig als je veel demo's download en/of veel games op de hdd opslaat. En dan bedoel ik niet de savegames, maar echt de hele spellen.
De 4GB is de inhoud van de hardeschijf van de Xbox, zoals je zelf ook al zegt hebt je verschillende versies. 4GB is wel aan de weinige kant, je kan namelijk heel weinig updates, dlc packs, demo's, muziek en films dowloaden. Daarom is het aangeraden om toch een grote hardeschijf te nemen, het heeft immers vele meer voordelen.