tot hoelang is dit xbox 360 voordelbundel geldig?

http://www.freerecordshop.nl/games/xbox-360-250gb-spelcomputer-call-of-duty-modern-warfare-3-xbox-360-microsoft-xbox-360-0885370351774

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er staat nergens dat dit een (tijdelijke) aanbieding is, of iets als "op=op". Het is dus gewoon de normale freerecord-prijs.

Het klopt ook wel een beetje, want op prijsvergelijkingssites zie je dat die xbox voor zo'n 215 tot 220 Euro verkrijgbaar is (inclusief verzendkosten) en dat je het spel voor zo'n 32 Euro kunt kopen. Je bent dus net iets goedkoper uit bij Freerecordshop, en je zou kunnen overwegen, om als je niet speciaal belangstelling hebt voor dat spel, 'm ergens anders te kopen.

Wil je voor 100% zekerheid dan moet je even bellen.
"Bel onze klantenservice via ons telefoonnummer 088 - 555 0175. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 17:30 uur."