hoe share je een killstreak op black ops?

als ik hardened pro wil hebben moet ik 10 killstreaks share fzuw..
hoe doe ik dit en wat kan je meer met hardened pro? ik kan het niet zien aangezien hij nog classfield is.
mvg,
James

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt het over Hardened Pro maar op de Wikia vind ik deze challenges:

Pro Challenges

■Penetration Kills - Get 10 kills using Hardened and shooting through walls.
■Bullets in Aircraft - Shoot 200 bullets into enemy aircraft.
■Equipment Shot - Destroy one piece of enemy equipment through a wall.
-oftewel Maak 10 doden door door muren etc. heen te schieten.
-Schiet 200 kogels in een vijandig voertuig als helikopter
-Maak 1 vijandig apparaat kapot door door een muur te schieten.

Ik heb Black Ops nog niet zelf gespeeld maar vertrouw de info van Wikia wel.

Dit kan je ermee:

Its Pro version increases the damage of bullets against -killstreaks by 25% and reduces the effects of flinching when damaged by 80%. This makes it useful for staying on target when one is taking fire

-De Pro-versie verhoogt de schade van kogels tegen killstreaks met 25% en vermindert de effecten van een spier te vertrekken wanneer deze door 80%. dit is handig als je op een doel blijft schieten die ook schiet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey, het spijt me ik bedoelde Hardline, ik was de naam vergeten en blijkbaar is er ook hardened, als je iets kan vinden over hardline bewerk dan alsjeblieft je antwoord, dit wordt zoieso het beste antwoord.
-James
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals beloofd ;)

Andere antwoorden (2)

Je moet dan andere mensen je care package laten pakken terwijl jij een class gebruikt met die perk er in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je een care package of een sentry gun hebben, en die laten openen door je teamgenoten.