Je kunt geen spellen downloaden en op een PS2 Memorycard zetten. Welke spel wil je erop zetten? De meeste PS2 memorycards zijn 8mb?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan geen spellen zetten op je ps2 memory card. Als je een oudere ps2 hebt (die grote) dan kun je er geloof ik wel een harde schijf in zetten.

Je kan wel kleine programma's op je memory card zetten (exploit) waardoor je bijvoorbeeld spellen van usb kan spelen.

Hier een filmpje hoe je dat kan doen:

http://www.youtube.com/watch?v=DeHDnbdyJwY

Je dit kun je bijvoorbeeld doen op iemands ps2 die gemod is om gekopieerde spellen te kunnen spelen.

Maar je kunt ook gewoon exploited memory cards kopen op internet.

Ik kan zo snel even geen link vinden naar een site waar ze ze verkopen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf mijn ps2 omgebouwd met een 64gb memory card. Softmod. En je kan je game downloaden via pc converteren en dan op schijfje zetten