Hoe fix ik dit, zie beschrijving (M.B.T X360 SLIM 250GB)?

Hoi,

Ik ging mijn net de Xbox 360 SLIM 250GB vanaf beneden naar boven verhuizen. Zul je net zien, ik open de lade om de CD eruit te halen, valt de steelcase van skyrim erop. Klein krakje, jahoor cd lade een cm naar beneden van één kant. Probeer em dicht te douwen gaat niet (ook met stekker ja d'ôh). Even proberen te fixen lukte echt niet. Als ik op t sluitknopje druk geeft ie een klein geluidje, springt ie een ministukje naar onderen maar heeft verder geen effect. Enig fix idee of hoe ik de xdoos kan openen op een SIMPELE manier zonder teveel technische kunstjes? Hoeveel kost e.v.t laten repareren? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je handig en technisch bent kun je de DVD drive online bestellen en zelf vervangen. Alleen als je hier ervaring mee hebt. Een nieuwe DVD drive heb je al vanaf enkele tientjes, zoals die in onderstaande link kost €40. Dan moet je wel de SPI unlocken en de juiste key op deze drive flashen! Anders kun je het beter laten doen door een deskundige. Hier voor kun je het beste via google zoeken voor een Xbox reparatie service bij jou in de buurt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Mijn excuses, deze kost €45, niet €40. Via dezelfde website kun je je Xbox 360 slim ook laten repareren.
Dvd drive vervangen:
Indien uw dvd drive problemen heeft met het lezen van dvd's dan is de kans groot dat de laser vervuilt of versleten is.
De beste methode is het vervangen van de oude drive door een nieuwe.
De kosten hiervoor bedragen €70 euro.