Hoe kan ik xbox-spellen spelen op de xbox 360?

Mijn vriend heeft recent een xbox 360 Arcade gekocht. Nu wou hij graag een spel spelen van de oude xbox die hij had. Ik heb op een forum een update gevonden die had moeten werken, genaamd default.xex. Alleen krijgt hij hierbij een error genaamd E71. Hoe kan ik toch dit spel (Area 51) spelen op de xbox360 Arcade?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Ok niet alle Xbox games zijn te spelen op een X360, hiervoor heeft Microsoft een 'Backwards Compatible list' gemaakt die je in de bron vind. Ik weet niet precies wat 'E71' inhoud maar als het goed is kun je zonder Updates oude games spelen. Hierbij moet wel worden gezegd dat je tijdens het spelen je geen achievement en niet het het menu krijg al je op de Guide-Button drukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Area 51 staat niet op de lijst, vandaar dat deze het niet doet. Ik heb de lijst opgeslagen, en ik dank je voor je antwoord.

Andere antwoorden (1)

is deze xbox aangesloten op xbox live ?
want dan zou hij de update automatisch uit moeten voeren .
Het kan ook zijn dat dit spel te oud is en het gewoon echt niet doet.
Als je een xbox spel doet op een xbox 360 kun je hiervoor geen achievements krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is aangesloten maar voert de update niet uit. Hij geeft gewoon aan dat je een update nodig hebt, meer niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben mijn xbox atm kwijt , als ik hem terug heb zal ik voor je kijken ik kan nu niks doen ( ivm met automatische updates