Waarom loopt mijn Playstation 3 vast als ik bij FIFA 12 een update van de selecties wil downloaden?

Want steeds als ik dit doe loopt hij bij 100% vast. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Het kan zijn bij een update dat hij bij de 100% even alles moet verwerken, dan kan hij soms wel een paar minuten even niets doen. Heb je al uitgeprobeerd hoelang het ongeveer duurt? Want als het na 10 minuten nog steeds is, dan zou het weer ergens anders aan kunnen liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zal het nog eens proberen en dan even een tijdje 'weggaan' en dan kijken of hij dan na een tijde klaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is goed, ik ken het probleem want ik heb ook heel vaak dat ik denk oh hij loopt vast! Dan ga ik even 5 minuten wat anders doen en dan staat hij alweer te wachten om verder te kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
net gedownload nu liep die weer vast bij 100% nu even wachten (5 a 10 min) dan weer kijken hopen dat hij dan gedownload is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na 20 minuten staat hij nog steeds vast. Dus waarschijnlijk klopt er iets niet.
Waarschijnlijk heb je creation centre teams. Dat heb ik namelijk ook. Ik weet niet wat je dan moet doen. Ik kan alleen de ps3 afsluiten en weer opnieuw opstarten.