Is het mogelijk om op je PS3 gratis thema's en muziek op een USB stick te zetten?

Toegevoegd na 13 minuten:
*Demo's van games, geen muziek. Hoe je muziek moet overzetten weet ik wel

Toegevoegd na 1 uur:
Kan blijkbaar niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Driehoekje op de artiest (of hoe deze ook gesorteerd staat, eventueel wijzigen met vierkantje), selecteer Kopiëren.
Andersom maak je een map aan met MUSIC, hier zet je je muziek in, en open / kopieer je vervolgens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh wtf. Vraag me niet hoezo ik muziek heb getypt, ik bedoeel demo's. :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag ik je ook niet.. maar ik weet het antwoord wel, drank, nachtleven, en te vroeg opstaan :). Dus hoe is het mogelijk om demo's van je ps3 naar pc, of pc naar ps3? Maar deze demo's kun je niet afspelen op je pc.. maar dat wist je al dacht ik?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Demo's/thema's via USB van PS3 naar PS3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat wist ik al ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hopelijk voor jou staat hij hierbij: http://www.allps3themes.com/ Mooi dat je het wist, maar ik zat net te kijken op mijn ps3.. maar kon het helaas niet vinden. Kon de thema's niet selecteren en kopiëren. Wat kan als je hem via het internet hebt gedownload (PSStore), dan moet je op die andere ps3 inloggen op jouw account, en dan in je 'Overzicht gedownload' kijken. Dit icoontje is de middelste van de drie die rechtsboven staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem is is dat die andere PS3 geen internet verbinding heeft, anders zou ik deze vraag niet stellen. Allps3themes kan ik al maar het is zo'n dynamisch theme dus dat gaat ook niet werken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zeg ik op je 1e vraag: Nee, niet zover mijn kennis reikt.