Waarom staat de game mode 'Infected' in mw3 niet in de 'find game' opties?

Waarom alleen in private match?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Omdat deze gamemode niet als oorlog bedoeld is maar meer voor de fun.
Ik denk wel dat Infected bij de Community Playlist gaat komen, omdat de beschrijven daarvan is: Custom private match Game Modes. Includes Drop Zone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn gamemodi's uit Black Ops? Tenminste, Gun Game wel en aangezien je in Black Ops gebruikt maakte van een soort geld systeem waarmee je wapens kon kopen. kan dat in MW3 niet. Eigenlijk hoef je helemaal niet eens te betalen om mee te doen, geef de winnaar gewoon Xp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In MW2 had je geen gamemodi's zoals Black Ops.