Nadat ik heb zitten spelen met de Wii staat mijn HDTV op 720i i.p.v. 1080i. Hoe kan ik dit verhelpen?

Mijn Wii heb ik aangesloten op de tv via de composiet ingang. Zodra ik de tv normaal aanzet is deze 1080i (standaard instelling), echter als ik op de wii heb gezeten en terug schakel van AV3 (wii kanaal) naar HDMI 1 (tv kanaal) staat de tv ineens op 720i. Is er ergens een instelling op de Wii wat dit zou kunnen veroorzaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is normaal.. Alle games spelen op 720p, slechts enkelen op 1080i.. op de ps3 is dit ook 720p.. Daar kun je dus niets aan veranderen..