ik zoek een goede , nieuwe en snelle laptop .. hij moet windows zeven hebben en een cam .. wil er niet al te veel voor betalen dacht zelf zon 400euro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

voor € 400 krijg je nooit zo'n (nieuwe) laptop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Sony Vaio en die kostte vorig jaar bij de Mediamarkt €400,00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mij toch gelukt..
Ligt eraan wat je ermee wilt doen, als je zware programma's erop wilt runnen of zelfs me wilt game moet je toch wel je portemonnee trekken.
Op deze site(beetje een dure, maar goed) heb je genoeg leuke modellen maar als je wat ik al zei zware programma's wilt runnen heb je toch wel een grote RAM nodig. Ik ben geen expert maar dit zijn de vereiste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de media markt heb je een leuke voor 299 euro deze week in de aanbieding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Sony Vaio en die kostte €400,00. Is een héle goede en snelle laptop met windows zeven en cam :-) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Compaq Presario CQ60
Met camera, goede handige laptop. Alleen ik twijfel nu of het windows 7 had, of dat mijn vader deze er op heeft gezet. De laptop was 399 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor kerst een nieuwe laptop voor mijn dochter gekocht, prijs €430 Heb ik besteld online bij 4allshop.nl Een Acer TravelMate met een goede Pentium Dual Core processor, 4Gb werk geheugen, en 17 inch LED scherm. Dus een redelijk goed laptop voor een redelijke prijs. We hebben er zelfs de game Modern Warfare 3 op en die draait ook goed. Dus je kunt er mee internetten, gamen, video, muziek. Kijk maar rond online en vaak zijn Acer laptops ergens in aanbieding en zijn in het algemeen goede laptops voor een redelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk bij de media markt, probeer ze uit, informeer en koop er dan 1