Ik heb een iPod touch en ik wil hem jailbreaken maar ik heb niet de goede versie maar hoe krijg ik een andere versie en hoe doe je dat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

het zou ten eerste makkelijk zijn als je je software versie vermeld en de manier waarop je hem wilde jailbreaken.

als je het via jailbreakme.com wilde doen dan heeft hij de nieuwste jailbreak software nog niet, dus dan moet het via je computer, volg gewoon deze link, hier staat alle informatie die je nodig hebt, als je redsnow start zegt hij dat je een update kan downloaden, die moet je gewoon downloaden, maar het hoeft niet perse, die update heeft wat bugfixes

http://www.jailbreaknation.com/jailbreak-ios-5-5.0.1-untethered-iphone-4-3gs-ipad-ipod-touch-4g-3g

als een andmin dit wil verwijderen omdat het niet mag om "illigale dingen" hier te andwoorden wil ik hem er graag op wijzen dat jailbreaken niet illigaal is, alleen gekraakte apps downloaden is illigaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou kunnen beginnen met "redsn0w". Zeer simpel programma, beschikbaar voor iedere versie Iphone, Ipod, etc.