ik heb mw3 op ps3 ik speel online maar als ik met een vriend samen wil spelen online en hij invite mij doet die het niet ook niet andersom of joine?

ik kan niet met iemand samen online spelen mw3 spel op ps3 invite en join doen het niet en als hij het doet ook niet help me?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

Het ligt aan jullie NAT type. Die werken soms niet goed samen. Wel kun je bijvoorbeeld een andere vriend het potje laten 'hosten', dat wil zeggen dat jullie hem joinen. Maar die vriend van jullie zan dan waarschijnlijk een open NAT type moeten hebben. Veel speelplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt inderdaad door de NAT-Type, maar als je onafhankelijk wilt zijn van andere mensen die de game moeten hosten, zul je moeten proberen om nat-type 1 te krijgen. Dit is helaas bij elke router anders. Je zult dus de model van je router moeten opzoeken en daarna informeren over hoe je de NAT-type verandert in open (1).

Het is niet zo dat je internet slecht is, maar eerder dat de PS3 denkt dat je internet slecht is. Ik heb mijn PS3 eens op NAT-type open weten te krijgen voor MW3 en toen konden al mijn vrienden mijn joinen zonder enige lag. Maar later is mijn NAT-Type op een of andere manieer weer verandert in strict.

Het beste is om je provider op te bellen of even rond te zoeken op internet dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je COD Multiplayer aanklikt en in het menu komt waarbij je je wapens en clans kan aanpassen zie je links-midden je Nat-Type.
Deze zal bij jou Strict Of Moderate zijn, dit betekent of kan betekenen dat je poorten van je modem, die je kan zien als poorten die minder toelaten dan kan. Wat je kunt doen is even kijken welke leverancier je hebt en welke modem type je hebt. Je hebt bijv.
KPN Experia box die veel mensen hebben. Als je KPN hebt dan belooft dat niet veel goeds. Hun modems zijn nou eenmaal niet games-vriendelijk, Poorten zijn moeilijk tot niet te openen.
Wat je wel kunt doen is vragen of jullie een ander pakket willen nemen. Dus het snellere minimaal 50 Mb of overstappen naar UPC, deze had geen problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verhaal klopt, het moet alleen nat type 2 zijn. Je kunt dit ook bereiken door dè ps3 een vast ip adres te geven en dit ip adres op je router in dmz zetten. Dan staan voor dat ip alle poorten open.