Kan ik bij een AV scart met extra aansluiting ook geluid opnemen?

Ik zoek een AV kabel die geluid kan exporteren naar pc zodat ik het kan opnemen.
Ik vond het volgende artikel:
Konig PS2 SCART Aansluitkabel met AV-aansluiting 1,8 m

Link: http://www.bol.com/nl/p/games/konig-ps2-scart-aansluitkabel-met-av-aansluiting-1-8-m/1004004006193964/index.html#

kan je hiermee ook opnemen en op pc rippen? Dus mp3/wav maken van het geluid wat uit je ps2 komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan, dan moet je ook een kabeltje tulp (rood/wit) naar koptelefoon-plugje kopen. Daarmee sluit je het aan op je geluidskaart.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel ik ga het proberen!