Kan iemand mij helpen met een hdmi kabel voor mijn ps3?

Hallo ik zal even uitleggen hoe het zit zodat het mischien een beetje te snappen valt ik heb nu een hdmi kabel van mijn ps3 naar mijn tv die werkt uitstekend en dat is allemaal goed maar nu wil ook ook nog een hdmi kabel vanaf me tv naar me surround set doen (Merk Philips) zodat ik geluid van mijn ps3 ook op mijn surround set kan horen nu is mijn vraag welke hdmi kabel heb ik daarvoor nodig want er zijn er een aantal verschillenden en daar snap ik niet zoveel van (via de scart/audio/video werkt het geluid niet)

Alvast bedank voor de hulp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het zou moeten lukken om je geluid surround af te spelen via scart audio,. ook via hdmi. wel moet je dan bij instellingen van je ps3 bij geluidsinstellingen aangeven hoe je je geluid wil laten lopen,. hiervoor bied ps3 diverse opties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal top het is me gelukt dank je wel:D

Andere antwoorden (1)

Je kan niet 2 hdmi kabels aansluiten. Je kan wel de hdmi kabel aansluiten aan de tv en dan de geluidsoutput van de playstation zetten op hdmi en de versterker op tv sound oid zetten. Hopelijk is het duidelijk.