Hoe kan ik nu wiien met geluid?

Gister is de afstandsbediening van de tv kapot gegaan. Toen stond de tv op mute, dus helaas is deze hier niet meer af te krijgen. Nu hebben we de dvd speler aan gesloten op ext3 om via daar te kijken want dan hebben we geluid via de stereo. Normaal zit de dvd op htm1 ofzo. Maar nu dus op ext3. Normaal zit de wii op ext3. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik kan wiien met geluid?
Ik hoop dat jullie het snappen want kan me voorstellen dat het een beetje onduidelijk is...

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik weet dat er knopjes zitten om het volume mee te regelen. Want zo zetten we hem ook op ext3, via waar we nu tv kijken. Maar daar mee krijg je hem niet van mute af. Mute is niet dat die op nul staat. Het volume kan namelijk op 30 staan en toch uit...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt toch via de tv zelf het geluid omhoog zetten meestal gaat die dan van mute af.

Antwoorden (3)

meestal zit er aan de zijkant van de tv een knopje om harder en zachter te doen en om te schakelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste Tv's zit(ten) knopjes waar mee je het geluid harder en zachter kan zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
hier zie je een voorbeeld.
dsu daarmee moet het wel lukken.
Als dat niet zo is zou ik eht ook niet weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die knopjes zitten er ook zeker, daarmee zetten we de tv ook op ext3. Maar het volume staat niet op 0 het staat op mute...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry,dan zou ik het neit weten
Haal de stekker van je tv eruit. En doe de tv dan weer aan. Meestal zijn alle instellingen dan ``ongedaan gemaakt``. Anders denk ik dat je gewoon een nieuwe universele afstandbediening moet aanschaffen.. Veel succes!