Waarom werkt super mario bros niet?

ik heb in de online winkel van nintendo het spel super mario bros gekocht uit 1987. Maar telkens als ik het opstart komt er te staan: nt ondersteund. Ik heb ook een gamecube controller, maar die werkt ook helemaal niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je heb volgens mij de classic controller nodig maar je kan ook proberen of hij het alleen met de wii mote doet en de cube controller eruit halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een wii mote?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de controller die beetje op een afstandbediening lijkt waar e nunchuck weer in gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow de gewone wii afstandsbediening dus, maar dan werkt ie juist niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je de classic controller er in doet bedoel dan niet de cube controller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je moet de nunchuck wel los koppelen van de wii mote
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen classic controller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en alleen je wii mote kan het daar wel mee zo niet dan heb je denk ik toch een classic controller nodig