Hoe verwijder ik Nintendo Wii kanalen?

Sinds ik The Legend Of Zelda: Skyward Sword
heb, moest ik de systeemsoftware updaten en nu staan er onzinkanalen op, zoals ik meen zo uit het hoofd een weerkanaal, een horoscoop kanaal en nog meer onzin.

Kan alleen online er wat mee doen maar ik wil die kanalen gewoon verwijderen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Zijn alle kanalen in het Wii-menu vol, dan kun je bepaalde kanalen wissen om ruimte vrij te maken. voor meer info klik de link: www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/systems/wii-kanalen_verwijderen_8371.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je gaat naar je wii instellingen en dan naar je wii intern geheugen en daar staan ze en daar kan je ze ook verwijderen als je nog vragen heb hoor ik het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh crap, daar is iets helemaal misgegaan en ben alles kwijt, shiiiit:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
shoot, 27uur bezig met Zelda, alles in seconden weg...... een ding scheelt, die onzinkanalen ben ik ook kwijt:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat van zelda is idd erg jammer ja hoop voor je dat je het weer snel allemaal terug heb met zelda
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was nog niet zo heel ver, gelukkig, stond op het punt de derde tempel te betreden:) Maar heb nu weekend, dus ff doorspelen, ben ik er zo weer:) Maar nu ff bier drinken om een beetje bij te komen, man, balen zeg dit haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou zeggen gameze dit weekend en geniet van je biertje rook ik me peukie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaat helemaal goed komen:), dank je geniet van je shaggie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doen we