Waarom doet me wii afstandsbediening het niet terwijl er eigelijk al batterijen in zitten die niet leeg zijn?

Ik wist niet meer hoe dat moest omdat op te lossen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.5K

Het beste antwoord

Als je op knopjes drukt en er gaan wel lampjes knipperen, dan moet je even het klepje voor op de wii opendoen en het batterijklepje op de wiimote opendoen.

Druk op de wiimote op het rode knopje die onder het batterijklepje zit, dan druk je op het rode knopje (sync-knopje) op de Wii en dan verbindt hij. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Soms moet je hem er ff uit halen en weer in.
en heeel misschien is die batterij echt echt leeg( tzou toch wel kunnen)
of de wii afstandbediening is kapot maar dat betwijfel ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee de controler is niet kapot.
als je op de wii mote een knop indrukt en er gaat geen lampje branden op de wii mote dan zijn de batterijen leeg en als dat het het geval niet is kan je ook even kijken of de sensorbalk goed aangesloten is op de wii en er geen stof op zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je hem niet geactiveerd?
Dan ga je naar de menu-knop en zie je daar instellingen, daar zie je iets over de wii-motes, daar ga je naartoe.
Er staat dan 1 en 2 tegelijk indrukken.
Als je dat goed gedaan hebt, komt er een geluidje en heb je de wii-mote geactiveerd.

Het klinkt ingewikkeld maar dat is het niet, ik hoop dat je er uit komt ;) succes

Toegevoegd na 36 seconden:
Het gaat waarschijnlijk niet om de batterijen