Waar kan ik mijn oude game consoles inleveren en inruilen voor een nieuwe?

ik heb 2 psp' s en 1 nintendo dsi en ik wil ze inruilen voor een ps3 maar waar kan ik het inruilen
in den haag
Want ik gebruik ze heel lang niet meer en daarom wil ik ze inruilen in een ps3
ik vind het niet erg als ik er nog 20 euro moet bijbetalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Misschien bij Game Mania???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan bij bol.com en bij game mania kan dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan bij gamemania en 2 psp's zijn niks meer waard hooguit 50 euro voor 2. Ik denk dat je eerder 100 moet bijbetalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
game mania kan hier in Middelburg niet meer, je kunt wel games inleveren maar geen consoles